links

zondag 26 juni 2011

Weer lekker aan de haak geweest,

Nou weer een update, ik heb weer van alles gemaakt,
de eerste 2 sleutelhangers heb ik voor Corine gemaakt, we deden een
prive swap samen. 
De cupcake maakte ik omdat dat 1 van haar favoriete dingen waren, in de kleur oranje,

Tevens mijn eigen olifant erbij gedaan, dit keer in het roze met paars,  ze hield van alles wat schattig was, en de olifant sleutelhanger krijgt vaak om me heen het woordt schattig en leuk toegedaan, dus
daarom in de kleuren gemaakt,  die corine leuk vind.  verder had ik er lekker chocolade bij gedaan, en veel soorten en maten kraaltjes, en pallietjes en 2 soorten lintjes. 

Verder een schattig klein konijnachtig diertje gemaakt,  groot hoofd met een klein lijf, en schattige hoed.

een paddenstoel sleutelhanger van koekeridoo, die hangt nu aan mijn eigen tas.

verder nog een tompoes uit het boekje zoetigheid haken,  heel erg jammer dat 9 van de 10 patronen niet kloppen in dit boekje, en ik dus er weinig uit haak,  geen aanrader om te kopen dus.  heel erg jammer, want de ideen zijn wel heel erg leuk.






5 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke spulletjes gehaakt! Ik wist niet dat zoetigheden haken zoveel fouten bevatte, wat jammer zeg.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sleutelhangers heb je weer gehaakt! En dat konijntje is ook schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat olifantje is inderdaad super schattig.
    Leuk idee ook van die cupcake!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de mooie swap!!!!! De cupcake blijft toch wel m'n favoriet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen