links

maandag 20 juni 2011

Prive swap met corine

Nou vandaag, (naar een omweg van een week) is het pakketje binnen,  en wat een leuk pakketje is het zeg,
ben helemaal weg van de slinger die corine voor me gemaakt heeft,  en prahtige kleine dingetjes erbij, en leuke lintjes, weer heel anders als dat ik zelf heb,  dus helemaal super,
verder enorm verwend met een paar patronen,  ga gelijk het babyschaap haken  vind die zo vershrikkelijk leuk.
Het lekkers wat er bij zat (chocolade)  dat wordt natuurlijk gedeeld met mijn zoontje (die er al heerlijk van geproeft heeft) en mijn man. 

nou hier de fotos,
Corine bedankt dat je wou swappen en voor het mooie pakket,  hoop dat je de jouwe ook leuk gaat vinden.

3 opmerkingen:

  1. WAUW..wat heb jij een leuk pakket gekregen, veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket! En fijn dat die na zo'n lange reis goed is aangekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje een late reactie ;-) Ik zie het nu pas op jouw blog staan! Ik ben heel blij dat het in de smaak is gevallen (en dat het is aangekomen) en nog veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen